تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030
تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030

17 واژه بدنسازی در فوتبال

1 ـ اسید لاکتیک : شکل احیا شده ((پیروات )) که اتمهای هیدروزن اضافی دارند.زیاد شدن غلظت این اسید با احساس خستگی توام است.

2 ـ توان بی هوازی بدون لاکتیک : توانی که در اثر تمرین بدون حضور اکسیژن و بدون تجمع بیش از اندازه اسید لاکتیک بدست می آید.

3 ـ ظرفیت بی هوازی بدون لاکتیک : ظرفیت تولید انرزی بدون حضور اکسیزن و بدون تجمع بیش از اندازه اسید لاکتیک

4 ـ توان بی هوازی لاکتیک : توانی که در اثر تمرین بدون حضور اکسیژن و همراه با تجمع بیش از اندازه اسید لاکتیک به وجود می آید.

5 ـ توان هوازی : قابلیت دریافت ؛ حمل و مصرف اکسژن توسط عضلات

6 ـ استقامت هوازی : توانائی اجرای تمرینات هوازی و حفظ آن در مدت زمان طولانی

7  ـ آستانه غیر هوازی : نقطه ای در شدت تمرین که بعد از آن میزان تولید اسید لاکتیک بوسیله عضلات در بدن از میزان برداشت آن توسط کبد بیشتر می شود.

8 ـ حداکثر اکسیژن مصرفی : حداکثر اکسیزن جذب شده در دقیقه ؛ نسبت به هر کیلو گرم از وزن بدن در ضربان قلب حداکثر

9 ـ ریکاوری : بازگشت بدن به حالت اولیه

10 ـ قدرت حداکثر : حداکثر نیروئی که برای یکبار توسط گروهی از عضلات ایجاد می شود.

11 ـ قدرت نسبی : اعمال نیروی مطلوب برای اجرای تکرارهای مورد نظر

12 ـ سرعت : مقدار مسافت جابه جا شده در واحد زمان

13 ـ هماهنگی : وابستگی اجزای مختلف بدن در انجام حرکات

14 ـ چابکی : توانائی جابه جائی بدن در حداقل زمان

15 ـ انعطاف پذیری : توانائی جا به جائی اعضای بدن در حداکثر دامنه مفاصل حرکتی

16 ـ آرامش : روشی که با استفاده از علوم روانشناختی یا فیزیولزیکی تنش ماهیچه ها را کم می کند.

17 ـ تجسم کردن : اصطلاحی برای تمرینات و تصویر سازی ذهنی

انواع سیستم های بازی

انواع سیستم های بازی

*۴-۵-۱

این سیستم دارای ۴دفاع ۵ هافبک و تک مهاجم میباشد.

*۴-۴-۲

این سیستم دارای ۴دفاع ۴ هافبک و ۲ مهاجم میباشد.برای دانلود انیمیشن سیستم 2-4-4 به همراه تغییرات در این سیستم و همچنین شعاع حرکتی هر پست اینجا کلیک کنید.(از مجید جلالی)


*۴-۳-۳

این سیستم دارای ۴دفاع ۳ هافبک و ۳ مهاجم میباشد.

*۳-۵-۲

این سیستم دارای ۳دفاع ۵ هافبک و ۲ مهاجم میباشد.برای دانلود انیمیشن سیستم 2-5-3 به همراه تغییرات در این سیستم و همچنین شعاع حرکتی هر پست اینجا کلیک کنید. (ازمجید جلالی)

*۵-۳-۲

این سیستم دارای ۵دفاع ۳ هافبک و ۲ مهاجم میباشد.

*۵-۴-۱

این سیستم دارای ۵دفاع ۴ هافبک و ۱ مهاجم میباشد.

*۳-۴-۳

این سیستم دارای ۳دفاع ۴ هافبک و ۳ مهاجم میباشد.

*۱-۶-۳

این سیستم دارای ۳دفاع۶ هافبک و ۱ مهاجم میباشد.

تست رایگان فوتبال تهران

تیم فوتبال ذوب آهن تهران جهت تکمیل تیم جوانان خود از سراسر کشور عضو میپذیرد 

امکانات :خوابگاه برای شهرستانیها.زمین چمن اختصاصی 

تماس :09123229330 

 

                         تست رایگان میباشد

ذوب اهن -پاس

ذوب آهن تهران  ۰ --  پاس ۱

در روزی که تیم جوانان میتوانست با یک برد و کسب سه امتیاز بازی به تنهایی به رده اول رده بندی صعود کند در عین ناباوری و تعجب رقیبان  مقابل تیم ته جدولی و ضعیف پاس با نتیجه ۰-۱ شکست خورد و با کسب اولین باخت خود همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند. 

سرمربی تیم دللیل باخت تیم را غرور بیش از حد بازیکنان و اشتباه خود در ارنج تیم دانست 

ارتباط مربی با ............چگونه باید باشد

مربیگری تنها مستلزم ارسال و در یافت پیام ها و تدارک بازخورد صحیح به بازیکنان می باشد. بلکه همچنین متضمن ارتباط متقابل با والدین ، تماشاچیان ، داوران و مربیان تیم های مقابل است. اگر به طور موثر با این گروههای مردمی ارتباط برقرار نکنید دوره مربیگری شما ناگوار و کوتاه مدت خواهد بود.

والدین

والدین بازیکنان باید مطمئن شوند که فرزندشان تحت هدایت یک مربی است که هم دانش ورزشی بالائی دارد و هم دلواپس سلامتی بازیکن می باشد. شما می توانید به وسیله تدارک یک جلسه والدین محور در پیش از فصل مسابقه که در آن دورنما و شیوه مربیگری خود را توصیف می کنید آنها را از نگرانی آسوده کنید. چناچه والدین  با نگرانی در طول فصل مسابقه با شما تماس می گیرند به دقت به آنها گوش داده و سعی کنید به آنها پاسخ مثبت بدهید.اگر لازم است که با والدین  ارتباط برقرار کنید آنها را بعد از تمرین پیدا کنید به آنها تلفن بزنید یا یک یادداشت را از طریق پست برای آنها بفرستید.

تماشاچیان

سکوها احتمالا در مسابقه پر و لبریز نخواهند بود ، اما این تنها بدین معنی است که صدای معدود تماشاچیانی را می شنوید که از مربیگری شما انتقاد می کنند. هنگامی که عبارتی منفی در مورد کاری که انجام می دهید می شنوید واکنش نشان ندهید و آرامش خود را حفظ کنید. چناچه پیام ارزش داشت آن را مورد توجه قرار دهید. در غیر اینصورت فراموشش کنید. تصدیق اظهار نظرهای انتقادی و ناروا از یک تماشاچی در حین مسابقه تنها باعث تشویق دیگران به بیان عقایدشان خواهد شد.بازیکنان را برای انتقادهای تماشاچیان مهیا کنید به آنها بگوئید که به شما گوش دهند نه به تماشاچیان . اگر مشاهده کردید یکی از بازیکنان به وسیله اظهار نظر یک تماشاچی تحریک شده به بازیکن اطمینان مجدد بدهید که این ارزشیابی شماست که بیشتر واقعبینانه و مطلوب بوده و چیزی است که اهمیت دارد.

داوران مسابقه

نحوه برقراری ارتباط شما با داوران تاثیر مهمی بر شیوه رفتار بازیکنان با آنها دارد. بنابراین باید الگو باشید.به داوران با تکان دادن دست ، معرفی و شاید یک گفتگوی خودمانی درباره مسابقه ادای احترام کنید. احترام خود را به آنها قبل در حین و بعد از مسابقه نشان دهید.حرف های ناخوشایند نزنید، فریاد نکشید و یا از حرکات بدنی توهین آمیز استفاده نکنید. بازیکنان این حرکات شما را مشاهده می کنند و به این باور می رسند که چنین رفتاری مناسب است. به علاوه اگر داوران این حرکات ر از شما ببینند یا بشنوند ارتباط بین هر دوی شما قطع خواهد شد.

مربیان تیم حریف

تلاش کنید قبل از مسابقه با مربی تیم مقابل ملاقات کنید. در خلال مسابقه با مربی تیم مقابل وارد خصومت شخصی نشوید. به خاطر داشته باشید که بچه ها مسابقه می دهند نه مربیان و به وسیله خوب بودن با مربی تیم مقابل در طول مسابقه به بازیکنان نشان خواهید داد که رقابت متضمن همکاری و تشریک مساعی است. 

 

* اگر با انتقاد مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزد که محکوم کند
* اگر با دشمنی مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که بجنگد
* اگر با تمسخر مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که متنفر باشد
* اگر با شرمسار کردن مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که احساس گناه کند
* اگر با صبوری مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزد که تحمل کند
* اگر با تشویق مربیگری کنید؛بازیکن می آموزد که اعتماد به نفس داشته باشد
* اگر با تحسین مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزدکه قدر شناس باشد
* اگر با انصاف مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که عادل باشد
* اگر یک نواخت مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که اعتماد کند
* اگر با احترام مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزد که به خودش احترام بگذارد