تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030
تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030

بازی بین تیمهای توحید و ذوب آهن در حضور 2آدم نما بی وجدان

افسوس وصد افسوس که مربی فوتبال هستم که باید شاهد اتفاقاتی باشم که اگر درخارج از زمین فوتبال نیز اتفاق می افتاد  دل هر بیننده ای را به درد می آورد .کجای دنیا کسی از درد به خود میپیچد ولی کسی به دادش نمیرسد من امروز در زمین فوتبال (ابفا )به چشم خود دیدم که دروازه بانی پس از برخورد با حریف از درد در زمین سرد وگلی به خود میپیچد ولی فردی که بعنوان پزشکیار(امیر عمران  زاده) حضور داشت نه با التماس نه با فریاد بالای سر بازیکن مصدوم نرفت بلکه توهین به فرد مصدوم نیز کرد واز همه درد آورتر این بود که فردی که بعنوان ناظر(علی اصغر خالدی فر) وقتی این صحنه ها را دید بازی را تعطیل کرد البته نه به خاطر کار پزشکیار بلکه به خاطر فریادهای عاجزانه من وسرپرست تیم که فقط کمک میخواستیم برای بازیکن مصدوم جالب تر اینکه باز هم آمبولانس نبود.آقایان مسئول اگر رسیدگی کردید که هیچ اگر نه از شما نیز به خدا شکایت میکنم.یادتان باشد که سستی شما باعث خان نشینی محمد پارسا وکشته شدن سجاد عظیمی شد.در ضمن فیلم اتفاق فوق نیز موجود است که در صورت عدم رسیدگی به برنامه نود -فدراسیون فوتبال -کنفدراسیون فوتبال آسیا -فدراسیون جهانی فوتبال -فدراسیون پزشکی ورزشی و هر مرجعی که حرف ما را گوش کند ارسال میگردد تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.در پایان از دوستان ورزشی وغیر ورزشی که این مطلب را میخوانند تقاضا میکنم در جهت تنبیه و محاکمه این افراد به بنده کمک کنند.21/9/1391 بازی بین تیمهای توحید وذوب اهن.                                         

                                            

 

                                                              منتظر نظرات شما هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد