تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030
تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030

فوتبال :تخصص یا پارتی بازی 2


سلام از وقتی گفتم که اسم آدمهای غیر فوتبالی و ...... میخواهم بگم خیلیاشون  به تکاپو افتادن و جالب اینه که

چند تایی از اونا اومدن میگن اره حتما اسم اینارو بگو منم تو دلم گفتم اگه بگم که شما تو صدر فهرستید  و یا تهدید میکنن که نمیزاریم مربیگری کنی و ........ آقایان زمان این حرفا گذشته خداروشکر

غیر از خدا از هیچکس نمیترسم و اگه تو این فوتبال شما تکیه گاه من هستید پس همین الان برید کنار بزارید زمین بخورم


در زیر اشارهای به بعضی از آقایان میکنم

1-یه آقایی تو هییت فوتبال هست که دست بر قضا اونم نظامی بازنشستس

2-یه آقای دیگه هم هست که 3 تا تیم داره و تو هییت فوتبالم که نفوذ..............

3-یکی دیگه هم هست که با کمک یه جوون که کارمند هییت فوتبال تیمه شو برده به مرحله بعد

4-5-6-7-8-9-و.....................................................

راستی دوشنبه که آقای علیپور اومده بود هییت فوتبال ترسیده بودید

اگه اصلاح نشید یا تهدید کنید مطمئن باشید اسماتونو میگم


به امید فردایی که شما تو فوتبال نباشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد