تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030
تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030

درگذشت رضا طاهری




درگذشت رضا طاهری مربی فوتبال استان تهران ضایعه بزرگی است.

فدراسیون فوتبال درگذشت این مربی را به جامعه فوتبال کشور و خانواده و دیگر بازماندگانش تسلیت عرض کرده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و توفیق الهی مسئلت دارد


صبح امروز در حال چک کردن سایتهای ورزشی بودم که با خبر فوق در سایت فدراسیون فوتبال روبرو شدم


با تحقیق از دوستان متوجه شدم که همکلاسی سابق در کلاسهای مربیگری که الحق انسان مومن و از مربیان خوب تهران بود دارفانی را وداع گفته هنوز در شوک این خبر هستم چون قرار بود بعد از بازگشت تیم ابومسلم از شمال ترتیب یک بازی دوستانه را بدهیم که نشد

 


                                             از خداوند متعال برای ان مرحوم علو درجات مسئلت داریم

                                                            روحش شاد ویادش گرامی

نظرات 1 + ارسال نظر

بسمه تعالی
خدمت مدیران باشگاه های مختلف کشور در همه سطوح و تمام رده های سنی
با سلام و احترام با استحضار می رساند در جهت تعالی و رشد فوتبال ایران، شناسایی استعداد ها ، بررسی نیاز نیروی انسانی باشگاه های کشور در تمامی سطوح اعم از استانی و کشوری و کاهش اثرپذیری پدیده دلالی بر فوتبال کشور ، سامانه ثبت اطلاعات بازیکنان فوتبال ایران و موتور جستجوی بازیکنان فوتبال ایران موسوم به شبکه بازیکن یاب به آدرس اینترنتی www.bazikonyab.ir فعالیت خود را آغاز کرده است.
بازیکنان فوتبال کشور در همه سطوح و رده های سنی می توانند با مراجعه به این شبکه اطلاعات خود را بارگذاری کنند و رزومه مشخصی برای خود ایجاد کنند.
شبکه بازیکن یاب با استفاده از سرویس جستجوی حرفه ای و پیشرفته، بازیکنان مورد نیاز را بر اساس اعلام نیاز باشگاه ها به آن ها معرفی می کند که برای استفاده از این سرویس باشگاه ها به شکل رایگان در عضویت شبکه قرار می گیرند و در مواقعی که به شبکه اعلام نیاز کنند (همانند تست گیری های عمومی، جذب بازیکن در نیم فصل مسابقات ، جذب تک ستاره ها و ... )می توانند از جامعه آماری بزرگی برای جذب نیرو استفاده کنند. بدین ترتیب جذب بازیکنان در باشگاه ها دیگر محدود به افراد خاص یا محدوده جغرافیایی خاص نخواهد بود و جامعه آماری بزرگی را در بر می گیرد و باشگاه ها استعدادهای بیشتری را از این طریق تحت نظر می گیرند.
جذب بازیکن از طریق شبکه بازیکن یاب رایگان است و این شبکه در قبال جذب احتمالی نفرات پیشنهادی خود توقع مادی و غیر مادی ندارد و مبلغی به عنوان کمیسیون یا حق انتقال دریافت نمی کند.
با این توضیحات، از جنابعالی دعوت می گردد با عضویت و همکاری با شبکه بازیکن یاب از خدمات این شبکه برای باشگاه خود استفاده نمایید. لطفا برای هماهنگی لازم جهت ثبت باشگاه خود شماره همراه و نام باشگاه را به شماره سامانه پیامکی شبکه بازیکن یاب ارسال کنید و یا مستقیما تماس بگیرید.
شماره سامانه پیام کوتاه 10002972680110 ایمیل : bazikonyab@gmail.com تماس (ویژه باشگاه ها) 09127496043

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد