تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030
تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030

فوتبالیست آلمانی کجا فوتبالیست های ما کجا


انگار نه انگار که عذرخواهی، پذیرش جریمه و انجام خدمت سربازی، وظیفه آنان است اما... اما هزار ادعا دارند و از همه هم طلبکارند

فوتبال ما در هر زمینه ای اگر از فوتبال دنیا عقب باشد، در «رو» قطعا هزار سال جلوتر خواهد بود. باور ندارید به نحوه مواجهه اجتماعی برخی از جماعت فوتبالیست با مسائل توجه کنید. آقایان با پایان خدمت های جعلی و معافیت هایی که خاص افراد معلول است، نه تنها سرفرود نمی آورند به شرمندگی و زبان نمی گشایند به عذرخواهی که هم سینه جلو می دهند به طلبکاری و هم می گویند کسی که باعث این ماجراست بخوانید، افشای تخلفات آنان است نمی بخشند!؟!

گویی آن بنده خدا، بدهکارشان هم شد و باید از آن ها عذرخواهی کند. انگار نه انگار که عذرخواهی، پذیرش جریمه و انجام خدمت سربازی، وظیفه آنان است اما... اما هزار ادعا دارند و از همه هم طلبکارند حتی وقتی می خواهند دل مردم و مسئولان را به دست آورند! یکی از این فوتبالیست ها در گفت وگو با ورزش3 حرف هایی دارد خواندنی، چند جمله را بخوانید؛

*من هنوز امیدوار هستم که این مشکل حل شود و توکلم به خداست. من در این مدت از مسئولان نظام وظیفه ناراحت نشدم، اما بعضی از رسانه ها و خبرنگاران در این مدت اینقدر این ماجرا را گنده کردند که این ماجرا حاد و رسانه ای شد.

*حمودی می گوید: ما با زحمت کشیدن به اینجا رسیدیم. خدا به هر کسی هنری داده و ما هم فوتبالیست شدیم.

*به هر حال تنبیه و جریمه برای تخلف ما بازی کردن در تیم های نظامی است. جریمه ما بازی کردن در تیم های نظامی بود و ما هم خودمان را معرفی کردیم.

*تاوانی بالاتر از این که پولی نمی گیریم؟ حداقل اجازه ندهند از شغل مان دور شویم. به هر حال امیدواریم که ما را ببخشند خیلی از تخلف ها را می بخشند. ما هم که بازی در تیم نظامی را قبول کردیم.

*مسئولان نظام وظیفه قوانین را اجرا می کنند و من این مسئله را قبول دارم. من می خواهم از آقایان باران چشمه، کمالی و صدرالسادات ما را درک کنند. همین اتفاقی که برای ما افتاده برای دیگران درس شده و ما هم به نوعی اشتباهمان را قبول کردیم و به حوزه نظام وظیفه رفتیم. این آقایان صاحب اختیار هستند اما بزرگی کنند و با ما مثل بچه هایشان رفتار کنند تا این غائله ختم به خیر شود.


لذت بردید از این همه تواضع؟ حالا ببینید فوتبالیست آلمانی در برابر یک جریمه سنگین چگونه واکنش نشان می دهد؛مارکو رویس، ستاره تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بورسیا دورتموند بدون داشتن گواهینامه رانندگی پشت فرمان نشسته است. پلیس آلمان او را 540 هزار یورو جریمه کرده است.وی در گفت و گویی با نشریه «بیلد» در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه من در آن زمان تصمیم گرفتم که بدون گواهینامه رانندگی کنم و راستش الان علت این تصمیم برای خودم هم قابل درک نیست.دادستانی دورتموند این فوتبالیست را به خاطر خلافکاری بیش از 540 هزار یورو (نزدیک 800 هزار دلار) جریمه کرده است.مارکو رویس نیز در پی این جریمه نقدی به اشتباه خود اعتراف کرده و در گفت و گو با نشریه بیلد گفته است: من آن زمان با حماقت و خوش خیالی عمل کردم اما حالا از این ماجرا درس عبرت گرفته ام. چنین چیزی دیگر برایم اتفاق نخواهد افتاد.خب، حالا این دو نوع مواجهه با تخلف را کنار هم بگذارید، آیا به این نتیجه نمی رسید که فوتبالی ما اگر به لحاظ فنی و حرفه ای و اخلاق ورزشکاری صد سال از فوتبال دنیا عقب باشد در بحث رو داشتن هزار سال جلوتر است؟

rwys

حرف آخر؛ آلمانی ها با رانندگی بدون گواهینامه این ستاره فوتبال چنین قاطع و اثرگذار برخورد کردند، مسئولان ما با تخلف بزرگ جماعت فوتبالیست که در اندازه ستاره کاغذی هم نیستند چگونه رفتار خواهند کرد و پرونده آنان را نقطه پایان خواهند گذاشت؟ ما هم مثل شما منتظریم تا ببینیم.


نظرات 1 + ارسال نظر
عزیز دهپور جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:40

سلام.
خدا قوت.
برای خواندن مطالب تاریخی و مشاهده اسناد بیش از یکصد و هفتاد سال پیش به وبلاگ روستای آتش بیگ به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
atashbig.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد