تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030
تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030

جدول تمرینات

جدول تمرینات

هر تیم حرفه ای برای اینکه در امر باشگاه و تیم داری موفق باشد نیاز به برنامه ریزی دارد . این کار در تمرینات هم بکار می رود و تیم ها برای خود در زمان های مختلف جدول تمرینات تنظیم می کنند که مثلا اگر تیمی یک ماه تا مسابقات فرصت داشته باشد جدول خود را طی یک ماه تنظیم کند .
تمرینات بر اساس سن بازیکنان متفاوت است و به سه گروه سنی : خردسالان و کودکان ، نوجوانان ، نوجوانان و بزرگتر تقسیم بندی می شود :


خردسالان و کودکان


مدت تمرین آنها باید یک الی دو ساعت باشد .

نوجوانان


مدت تمرین آنها باید یک ساعت و نیم باشد . ( دو بار در هفته )

جوانان و بالاتر


مدت تمرین آنها باید یک ساعت و نیم الی دو ساعت باشد

کودکان در جلسات تمرین خود همیشه باید از توپ استفاده کنند . اصول متوقف کردن توپ ، اداره کردن آن ، پاس به طور زیگزاگ و غیره باید زیاد تمرین شوند . بازی تیمی نیز اهمیت دارد.
برای برطرف کردن نقائص بازیکنان نیز از تمرین باید استفاده کرد . بازیکنی که با پای چپ نمی تواند بازی کند ، به قدری باید با این پا تمرین کند که به خود کاری برسد ، چیزی که در ابتدا فاقد آن بوده است .

یک مربی آگاه هرگز به تکرار تمرینات ابتدایی قناعت نمی کند . او باید هر روز تمرینات جدیدی را ابداع کند و در جلسات به اجرا بگذارد ، خصوصا طرحی داشته باشد که به عنوان هادی و راهنمای تمرینات مورد استفاده قرار دهد .
در گروه های سنی که تعداد جلسات تمرین آنها در هفته زیاد است ، پیشرفت کار را مورد توجه قرار دهید (ثبت کنید) . جنبه آموزشی تمرینات نیز مهم است . جلسات تمرین خود را با حرکات بسیار مشکل شروع نکنید ، بلکه آنها را تدریجا انجام دهید .
مسابقه قبل می تواند دستور کار شما برای تمرین باشد ، به عنوان مثال ، اگر تیم در پیشبرد بازی از گوش های زمین مشکل داشته باشد ، باید در این مورد تمرین کرد ، اگر دفاع تیم در بازی هوایی مشکلاتی داشته باشد ، تاکید شما بر این مورد باشد .
در هر نوع شیوه تمرین ، انجام یک بازی مشروط مطلوب است .

مثال:

بازیکنان را به صورت دو تیم در آورید و قانونی برای آنها برقرار کنید . فقط گلی قابل قبول است که با سانتر انجام گیرد یا فقط گلی پذیرفته می شود که با شوت سر ضرب انجام بگیرد . تمام این موارد موجب خود کاری بازیکن می شود .


اهداف هر تمرین معلوم است


  • بررسی مسابقه قبل و سعی در اصلاح معایب.
  • اجرای حرکات تکنیکی که تمام بایکنان هنوز به آنها مسلط نشده اند.
  • ایجاد محیطی نشاط آور و روح بازی گروهی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد