تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030
تست فوتبال09359897030

تست فوتبال09359897030

تست فوتبال به سایت masoudranjbar.ir خوش آمدید.شماره تماس جهت تست 09359897030

گفتگوی مسعود رنجبر با روزنامه نود 1392/10/17

90/ پول می‌گیرند و تیم اضافه می‌کنند!
شماره خبر :    87264
لینک:http://www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=87264
به نقل از روزنامه نود مورخه 1392/10/17

تیم‌های امید و جوانان ابومسلم پاسارگاد در لیگ دسته اول تهران فعالیت می‌کنند که هدایت هر دو تیم را مسعود رنجبر مربی سازنده بر عهده دارد.
 رنجبر: برنامه‌ریزی فوتبال تهران زیر صفر است

تیم‌های امید و جوانان ابومسلم پاسارگاد در لیگ دسته اول تهران فعالیت می‌کنند که هدایت هر دو تیم را مسعود رنجبر مربی سازنده بر عهده دارد. او پانزده سال است در تیم‌های پایه‌ای فعالیت می‌کند و بازیکنان زیادی را به سایر تیم‌ها معرفی کرده است. در خصوص مشکلات پایه‌ای گفت و گویی با او انجام داده‌ایم که در زیر می‌خوانید:
90:‌از شرایط در فوتبال پایه راضی هستید؟
من فقط به خاطر اینکه سازندگی را دوست دارم و چندین جوان را دور هم جمع می‌کنم و باعث می‌شوم به فکر ورزش باشند خوشحال هستم وگرنه فوتبال تهران خیلی مشکل دارد.
90: الان چطور 54 تیم در رده جوانان فعالیت می‌کنند؟
آقای شیرازی چون می‌خواست پول خوب جمع کند و ساختمان برای لیگ دسته اولی‌ها بخرد اعلام کرد هر کسی دوست دارد تیمداری کند بیاید. او از هر تیمی چهار الی پنج میلیون گرفت و مجوز 54 تیم را صادر کرد. الان تیم من در یک ماه تنها یک مسابقه انجام داده در حالی که باید حداقل چهار بازی انجام می‌داد. جالب اینجاست اخیرا در یک هفته چهار مسابقه انجام دادیم که یک رکورد محسوب می‌شود. این هم شد برنامه ریزی؟
90: یعنی مسابقات با بی‌نظمی برگزار می‌شود؟
خیلی بی‌نظم و ناهماهنگ است. ساعت دوازده ظهر بازی می‌گذارند در حالی که اکثر شاگردانم درس دارند و نمی‌توانند به مدرسه‌شان برسند. به نظرت بازیکن باید به فکر فوتبال و ورزش باشد یا به درس و مشقش برسد؛ واقعا لیگ یک برنامه‌ریزی ندارد و با بدترین برنامه‌ریزی جلو می‌‌رود.
90: داوری‌ها چطور است؟
من از داوری‌ها راضی هستم و همیشه داوران با تجربه مسابقه را سوت زده‌اند و مشکلی نداشتند.
90:‌جوانان ابومسلم پاسارگاد نتایج خوبی گرفته است؟
تا اینجای کار رضایت دارم ولی اگر مسابقات فرسایشی انجام نمی‌شد بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم.
90: ازجایی حمایت می‌شوید؟
فقط دکتر ناصری که از نزدیکان بنده هستند به تیم کمک می‌کنند.
90:‌حرف پایانی؟
تشکراز همکارانم آقایان محمدرضا نوروزی، فرشید صدوقی، مهدی گل وردی، ابراهیم مرادی، محمد غلام، کاظم طاهری،‌حمید حاتم‌آبادی و رضا اگلیج که در همه جا به من کمک می‌کنند. از روزنامه 90 هم که به تیم‌های پایه اهمیت می‌دهد ممنون هستم
نظرات 1 + ارسال نظر
عزیز دهپور چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:53

سلام آقا مسعود وبلاگتان زیباست دست مریزاد. به شما افتخار میکنیم. ممنون که به وبلاگ آتش بیگ سر میزنید. وبلاگ ما را به فامیل- دوستان و آشنایان معرفی کنید. به پدر (پسردایی) و مادرتان و داییهای محترمتان سلام برسانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد