X
تبلیغات
سکه 24

آکادمی باشگاه در نظر دارد جهت شرکت در مسابقات لیگ کشور از میان جوانان علاقه مند از سراسر کشور تست به عمل آورد


به دلیل ظرفیت محدود خوابگاه ساکنین تهران-کرج در اولویت قرار دارند


لازم به ذکر است که این تستها رایگان میباشد و جهت تکمیل تیمهای باشگاه ابومسلم تهران انجام میگیرد


شرایط:متولدین 1374/10/11  الی1377/10/11


امکانات:1-خوابگاه جهت استفاده بازیکنان شهرستانی 2-زمین چمن اختصاصی طبیعی و مصنوعی 3-استفاده از البسه خارجی و درجه یک 4-معرفی بازیکنان با استعداد پس از یکسال عضویت به تیمهای مطرح داخلی و تیمهای ملی5-انجام بازی دوستانه با تیمهای نوجوانان و جوانان و امید در رده ملی6-برگزاری اردوهای ورزشی داخلی


تمامی مربیان این باشگاه از افراد تحصیل کرده و دارای مدارک بین المللی میباشند


شمار تماس جهت تست:09359897030




آدرس:تهران خیابان آیت الله سعیدی بعد از چهار راه یافت آباد بعد از پل بهاران(پل شهرک ولیعصر)

ایستگاه وصفنارد .ورزشگاه بدر


       {{{{{{{قبل از حضور جهت هماهنگی تماس بگیرید}}}}}}}



تاریخ : جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 | 19:20 | نویسنده : مسعود | نظرات (0)

طی حکمی از سوی مدیریت موسسه فرهنگی ابومسلم پاسارگاد ایرانیان جناب آقای سورنا پارسا به عنوان


مدیر تیمهای نونهالان و نوجوانان انتخاب گردید





تاریخ : پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 | 14:48 | نویسنده : مسعود | نظرات (0)

امروز سه شنبه ۱۵ مهر ماه شاهد بازی دوستانه بین تیمهای جوانان ابومسلم پاسارگاد و تیم جوانان کولاک البرز در  

 

ورزشگاه  بدر  برگزار شد که در پایان تیم ابومسلم موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد 

 

 

زننده گلها :محمد فصیحی-عرفان میرزایی-شاهین ویسی  

 

 

 



تاریخ : سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 | 21:43 | نویسنده : مسعود | نظرات (0)

نتایج بازیهای دوستانه جوانان ابومسلم در یک ماه اخیر 

 

 

جوانان ابومسلم پاسارگادایرانیان 3جوانان استیل آذین 2 

 

 

جوانان ابومسلم پاسارگادایرانیان 4جوانان المپیک1  

 

 

جوانان ابومسلم پاسارگادایرانیان 8جوانان آریا ذوب اهن 1 

 

 

جوانان ابومسلم پاسارگادایرانیان 3امید استیل آذین 1



تاریخ : یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 | 23:35 | نویسنده : مسعود | نظرات (0)

تمرینات ورزشی با کش بدنسازی (TRX) + تصاویر

ورزش با کش (TRX):
ورزش با کش TRX) TRX مخفف Total-body resistance exersice) هست که به معنی‌ تمرینات استقامتی تمام بدن می‌شود . ما در تمرینات با وزنه خود عضله را تقویت می‌کنیم در تمرینات هوازی مدت زمان استقامت خود عضله را تقویت می‌کنیم در تمرینات با TRX عضله هایی که برای اتصال به بافت استخوانی و بافت عضله‌ای به کار برده می‌شه را تقویت می‌کنیم این عضله‌ها در بیشتر افراد ضعیف هستند.

 

دلیل این که هیچ وقت فشار روی این عضله وارد نشده این هست که هیچ وقت شما حرکات قدرتی‌،استقامتی و تعادلی را همزمان با هم کار نکردین ولی‌ در این ورزش همزمان با استقامت و قدرت تعادل زیادی را ورزشکار باید تحمل کند، ابزاری که در این ورزش هست بند‌های محکم و کلفتی‌ هست که تا وزن ۱۸۰ کیلو رو تحمل می‌کنه این ورزش در این اواخر طرفدار‌ان بسیاری پیدا کرده است، به دلیل فضای کمی‌ که این ورزش می‌خواهد و اینکه وسیله‌های انجام حرکت این ورزش به راحتی‌ در یک کیف جا می‌شود و فرد ورزشکار در هر زمان و هر محیطی‌ میتواند حرکت ورزشی خود را انجام دهد.


تمرینات عضلات پشت با باند کشی
-تمرینات عضلات پشت
- کشش پارو از جلو

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 
کشش پارو از کنار با یک دست

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 کشش پارو نشسته روی زمین

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

کشش پارو نشسته روی صندلی

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 باز کردن دست به کنار ( پرواز افقی )

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 پرواز در حالت خمیده

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 پرواز معکوس روی زمین

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 پائین آوردن دست ها از بالا

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 کشش دست و پای مخالف

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 
تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی
تمرینات عضلات پا
کشش پا

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

اسکوات پا

تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 لانپ به عقب

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 ابداکشن هیپ

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 باز کردن و کشش جانبی مچ پا

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 

 بالا آوردن و کشش عمودی مچ پا

 تمرینات ورزشی,ورزش با کش (TRX),تمرینات عضلات پا با کش بدنسازی

 



تاریخ : پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 | 11:09 | نویسنده : مسعود | نظرات (0)

   1    2    3    4    5      ...    25    >>